Lingua

U capu globale di l'apparecchi di cucina ROBAM presenta a marca à u mercatu nordamericanu cù tecnulugia di nova generazione à KBIS 2022

I prudutti includenu parechje cappe high-end, cooktops è un fornu à vapore combi di countertop cù funziunalità 20-in-1.
ORLANDO, FL - U fabricatore di l'apparecchi di cucina di alta gamma ROBAM presenta a so marca à u mercatu di l'apparecchi premium di u Nordu Nordu, affissendu a tecnulugia proprietaria di a nova generazione in u Salone di l'Industria di Cucina è Bagnu (KBIS) in Orlando, Florida, da l'8 à u 10 di ferraghju. stand S5825.Per sette anni consecutivi, a cumpagnia hà classificatu u primu postu in vendite glubale per i piani di cucina integrati è i cappe di cucina è detene un Record di l'Associazione Mondiale per l'aspirazione più putente in una cappa.À u spettaculu, ROBAM debutarà a so cappa Tornado da 36 pollici, una cappa da cucina Touchless Serie R-MAX da 30 pollici, un forno a vapore combinato R-BOX di bancone dotato di funzionalità 20 in 1, è un piano di cottura a gas da 36 pollici a cinque bruciatori Serie Defendi. .

"Ùn hè micca ogni ghjornu chì avemu l'uppurtunità di presentà i nostri apparecchi di cucina d'altu rendiment ricunnisciuti in u mondu à u mercatu di l'America di u Nordu", hà dettu Elvis Chen, Direttore Regionale di ROBAM. una sperienza chì mette in risaltu l'ultimi avanzati in tecnulugia, putenza è prestazioni in una quantità di categurie di prudutti ".

Eccu un esempiu di ciò chì ROBAM mostrarà in u spettaculu:
• 36-inch Tornado Range Hood:Ispirata da l'anguli di 31 gradi di un diamante tagliatu, sta unità utilizza un mutore senza spazzole à velocità variabile, efficiente in energia è una prufundità di cavità allargata di 210 mm per creà una pressione di aspirazione elevata in trè dimensioni, risultatu in un effettu di turbina simile à un tornado chì elimina i fumi è grassu rapidamente.
• 30-inch R-MAX Series Touchless Range Hood: U disignu inclinatu è a grande cavità di fumo panoramica furnisce un angolo di apertura senza precedente di 105 gradi per una copertura massima, è u pannellu infrarossu senza toccu permette un funziunamentu senza mani cù una sola onda.
• R-BOX Combi Steam Forno:Stu novu fornu à vapore combi da bancone furnisce 20 funzioni uniche in una sola unità, cumprese trè modi di vapore prufessiunale, duie funzioni di cottura, griglia,
cunvezione è frittura à l'aria.Veni precaricatu cù 30 ricette intelligenti testate da chef è hè dispunibule in trè culori: Verde Menta, Blu Salt Marinu è Rossu Garnet.
• Piano cottura a gas da 36 pollici a cinque bruciatori Serie Defendi:Dopu una cullaburazione di dui anni cù u Gruppu Defendi di l'Italia, sta cooktop presenta un bruciatore di ottone puro aghjurnatu cù una conducibilità termica mejorata è una dissipazione di u calore per una cucina sostenuta à alta temperatura.

Per sapè più nantu à ROBAM è e so offerte di prudutti, visitate us.robamworld.com.
Cliccate per scaricà l'imaghjini in alta risoluzione:

À propositu di ROBAM
Fundatu in u 1979, ROBAM hè cunnisciutu in u mondu per i so apparecchi di cucina high-end è u primu postu in vendite glubale sia per i piani di cucina integrati sia per i cappe.Da l'integrazione di l'ultima tecnulugia di cuntrollu orientatu à u campu (FOC) è l'opzioni di cuntrollu di mani libere, à incarnà una estetica di design completamente nova per a cucina chì ùn impedisce micca a funziunalità, a suite ROBAM di apparecchi di cucina prufessiunali offre. a cumminazzioni perfetta di putenza è prestigiu.Per più infurmazione, visita us.robamworld.com.

1645838867(1)

U cappucciu R-MAX Touchless Range Hood da 30 pollici di ROBAM furnisce una copertura massima è pò esse operatu cù l'onda di una manu.

1645838867(1)

U cappucciu Tornado Range Hood da 36 pollici di ROBAM crea una pressione di aspirazione alta in trè dimensioni.

1645838867(1)

U 36-inch Five Burner Defendi Series Gas Cooktop rende finu à 20,000 BTU.

1645838867(1)

U R-BOX Combi Steam Oven offre abbastanza funziunalità per rimpiazzà finu à 20 picculi apparecchi di cucina.


Tempu di Postu: Feb-26-2022

Cuntatta ci

Leader mondiale di l'apparecchi di cucina premium
Cuntattateci avà
+86 0571 86280607
Lunedì-Vennari: 8:00 à 17:30 Sabatu, Dumenica: Chiusu

À propositu di ROBAM

Mandate a vostra dumanda