Lingua

Hangzhou Robam Appliances Co., Ltd. hè diventatu u Fornitore Esclusivu Ufficiale di Apparecchi di Cucina per a Casa per i 19i Ghjochi Asiatici in 2022 in Hangzhou per Attivà i Ghjochi Asiatici cù Apparecchi di Cucina cù una Migliura Comprensione di a Cucina Cinese

Opzione 1: Aghjunghjite e Mani cù i Ghjochi Asiatici per Mostrà a Cultura Culinaria Cinese, Hangzhou Robam Appliances Co., Ltd. hè diventatu u Fornitore Esclusivu Ufficiale di Apparecchi di Cucina per a Casa per i Ghjochi Asiatici 2022 in Hangzhou

A matina di l'8 di lugliu di u 2020, a cerimonia di lanciamentu di u fornitore esclusivu di l'apparecchi di cucina per i 19i Ghjochi Asiatici 2022 in Hangzhou hè stata tenuta in Fubang Lijia International Hotel.Hangzhou Robam Appliances Co., Ltd., hè diventatu ufficialmente u fornitore esclusivu ufficiale di l'apparecchi di cucina per a casa per i Ghjochi Asiatici di Hangzhou, chì permettenu i Ghjochi Asiatici di Hangzhou cù a so forza tecnologica innovativa.

À a cerimonia di lanciamentu, Liang Qiangyong, Vice Direttore di u Dipartimentu di Sviluppu di u Mercatu di u Cumitatu d'Organizazione Asiaticu, Xu Fengyun, Direttore di l'Archiviu Ufficiale di u Cunsigliu Olimpicu di l'Asia, Bian Jikun, Vice Direttore di Cumitatu di Gestione di u Cumitatu di Sviluppu Economicu è Tecnologicu di Yuhang. Zona, Wang Yongzhong, Direttore di l'Uffiziu di l'Ecunumia è l'Informazione di u Distrettu di Yuhang, Yang Jianfang, Direttore Diputatu di l'Uffiziu di l'Ecunumia è Tecnulugia di l'Informazione di u Distrettu di Yuhang, Huang Liang, Vice Direttore di l'Uffiziu di Sviluppu Industriale di a Zona di Sviluppu Economicu è Tecnologicu di Yuhang, Ren Fujia, U presidente di Hangzhou Robam Appliances Co., Ltd. è He Yadong, vicepresidentu di Hangzhou Robam Appliances Co., Ltd., sò ghjunti in scena, è anu vistu i punti culminanti di Hangzhou Robam Appliances Co., Ltd. è Hangzhou Asian. Ghjochi chì avanzanu manu in manu.
Liang Qiangyong, Direttore Diputatu di u Dipartimentu di Sviluppu di Mercatu di u Cumitatu d'Organizazione Asiaticu hà dettu in a ceremonia di lanciamentu chì "I Ghjochi Asiatici di Hangzhou sò una bona opportunità per vede l'imaghjini di a Cina cum'è una putenza sportiva è a forza di a Cina à u mondu in un all- A manera rotonda cù l'avvenimentu sportivu cum'è u mediu è u spiritu sportivu cum'è u trasportatore. Cum'è una marca di punta in l'industria di l'apparecchi di cucina in Cina è ancu in u mondu, Hangzhou Robam Appliances Co., Ltd. hè statu u top 500 marchi asiatichi per 14. anni consecutivi. Hè statu cunnisciutu da u publicu per u so focusu nantu à a qualità di u produttu è l'esperienza di serviziu rinfurzata. Hè un capu di marche di apparecchi di cucina high-end in Cina è unu di i primi batch di imprese à vince u "Made in Zhejiang". Hè ancu l'orgogliu di Hangzhou ".

nutizie

novu 2

Liang Qiangyong, Vice Direttore di u Dipartimentu di Sviluppu di u Mercatu di u Cumitatu d'Organizazione Asiaticu, hà fattu un discorsu in a ceremonia di lanciamentu.

À a riunione, Bian Jikun, Direttore Diputatu di Cumitatu di Gestione di a Zona di Sviluppu Ecunomicu è Tecnologicu di Yuhang, avia grandi speranze (aspettative) per Robam: "Hangzhou hà sempre pigliatu l'"internazionalizazione" cum'è u so scopu di sviluppu, è hè impegnatu à diventà "nome di a Cina". card 'affruntà u mondu. Se l'industria di u sport diventerà u "tuyere" di a custruzzione urbana di Hangzhou, allura l'imprese capu chì dominanu a tecnulugia di l'industria seranu i promotori "tuyere". Hangzhou Robam Appliances Co., Ltd hà una storia di 41 anni. Hè cresciutu in una pruduzzione internaziunale di l'imprese prufessiunali di cucina per mezu di una visione approfondita di a cucina chinesa è di a tecnulugia di produttu iterativa cuntinuu. Semu assai felici di vede u successu di Hangzhou. Giochi Asiatici in 2022 inseme cù tali imprese ".

 

Bian Jikun, Vicedirettore di u Cumitatu di Gestione di a Zona di Sviluppu Ecunomicu è Tecnologicu di Yuhang, hà fattu un discorsu in a ceremonia di lanciamentu.

Hangzhou Robam Appliances Co., Ltd., a marca di punta in l'industria di l'apparecchi di cucina è u Cumitatu d'Organizazione Asiaticu di Hangzhou chì si uniscenu in manu, hè destinatu à diventà u focu di l'attenzione da tutti i campi di a vita."I Ghjochi Asiatici chì sò tenuti in Hangzhou ùn sò micca solu un ricunniscenza di a forza di a Cina, ma ancu una opportunità perfetta per mette in risaltu a rapidità di u sviluppu di Hangzhou. Semu assai onorati d'esse u fornitore exclusivu ufficiale di l'apparecchi di cucina per i 19 Giochi Asiatici in Hangzhou. 2022, cum'è u primu fornitore esclusivu ufficiale per questi Ghjochi Asiatici. Ùn risparmieremu micca sforzi per sustene stu avvenimentu sportivu ", Ren Fujia, presidente di Hangzhou Robam Appliances Co., Ltd., hà dettu in u so discorsu:

novu 3

novu 4

Ren Fujia, presidente di Hangzhou Robam Appliances Co., Ltd. hà fattu un discorsu in a ceremonia di lanciamentu.

"New Era of China • Hangzhou New Asian Games" hè u pusizziunamentu di i Ghjochi Asiatici 2022 in Hangzhou, chì coincide cù a pruposta di marca di "creà una nova cucina cinese" presentata da Hangzhou Robam Appliances Co., Ltd. dopu dui anni, serà interessante per vede cumu Hangzhou Robam Appliances Co., Ltd. presenta a nova cucina di a China à u mondu, chì permette di prumove l'Hangzhou Asian Games.

Hangzhou Robam Appliances Co., Ltd. hè stata impegnata à diventà una marca elettrica di cucina high-end cun una megliu cunniscenza di a cucina cinese, è presenta a pruposta di marca di "creà una nova cucina cinese".Spera di rinfurzà a cucina più adattata per i Cinesi.Aduprà suluzioni di prudutti elettrichi di cucina prufessiunale high-end per furnisce l'utilizatori cù u spaziu funzionale di a cucina per maximizà l'utilizazione, è risolve creativamente i prublemi di a cucina cinese da a dumanda generale prima, durante è dopu a cucina, guidà a trasfurmazioni di a vita di cucina è crea. tutta a bella vita di cucina chì a ghjente brama.

In u futuru, Hangzhou Robam Appliances Co., Ltd. sustenerà ancu a prumuzione di i Ghjochi Asiatici di Hangzhou è aiutà à a custruzione di l'ecologia di i Ghjochi Asiatici di Hangzhou participendu attivamente à l'azzione di benessiri publicu à grande scala di "Ricerca per 2022". Giochi Asiatici Dreams".Hangzhou Robam Appliances Co., Ltd hà da fà sforzi cumuna inseme cù altri sponsor corporativu, per creà un avvenimentu sportu è culturale di "stile cinese, caratteristiche di Zhejiang, charm Hangzhou, co-custruzzione è spartera", cusì chì u sviluppu di Hangzhou hà da esse. diventa u focu di u mondu!


Tempu di pubblicazione: Oct-09-2020

Cuntatta ci

Leader mondiale di l'apparecchi di cucina premium
Cuntattateci avà
+86 0571 86280607
Lunedì-Vennari: 8:00 à 17:30 Sabatu, Dumenica: Chiusu

À propositu di ROBAM

Mandate a vostra dumanda