Lingua

A tecnulugia di l'apparecchi di cucina high-end attrae l'attenzione di i media, è Robam Appliances debuta in KBIS

Da l'8 à u 10 di ferraghju, l'Esposizione Internaziunale di Cucina è Bagno (KBIS) hà iniziatu in Orlando, Stati Uniti.
Ospitatu da l'Associazione Naziunale di Kitchen & Bath, KBIS hè a più grande riunione di prufessiunali di design di cucina è bagnu in l'America di u Nordu.Durante l'avvenimentu di trè ghjorni, ROBAM è più di 500 marche di cucina è bagnu di u mondu anu participatu à a mostra.Più di 30.000 insiders di l'industria si sò riuniti inseme per sperimentà l'ultime tecnulugia è prudutti in u campu di l'apparecchi di cucina internaziunali è spartendu e tendenze future di l'industria.

nutizie 1

nutizie 1

ROBAM R-Box hè stata scelta per i finalisti Best of KBIS
Cum'è una marca di punta di l'apparecchi di cucina in Cina cù una storia di 43 anni, l'apparecchi ROBAM vende bè in 25 paesi è regioni in u mondu.Sicondu i dati publicati da Euromonitor International, una agenzia di ricerca di u mercatu autorità, a cappa ROBAM è i piani di cottura integrati anu guidatu u mondu in vendita per 7 anni consecutivi.In 2021, ROBAM hà vintu l'onore di guidà a vendita globale di apparecchi di cucina di grande scala per a prima volta.Questa volta, ROBAM hà participatu à KBIS cù i so apparecchi di cucina high-end, chì anu attiratu l'attenzione di l'audienza è di i media prufessiunali appena apparsu.

Quandu vene à a cabina di ROBAM, a "scatola magica" R-Box cù una piccula macchina è multifunzione attraerà definitivamente i vostri ochji à a prima volta.
U R-Box hè stilatu è ingegnosu in u disignu, facendu un cavallu scuru trà l'apparecchi di cucina di alta attrazione faciale.Sustinutu da parechji supporti tecnichi cum'è a tecnulugia di vapore crescente di ROBAM, a tecnulugia di cuntrollu di precisione AI è a tecnulugia di ciclone vortex, l'R-Box pò realizà modi di vapore, tostatura è frittura.Ch'ella sia un principiante di cucina o un avanzatu di altu livellu, pudete facilmente principià.

nutizie 1

nutizie 1

Hè ancu basatu annantu à una tale unicità è novità chì R-Box CT763 hè statu sceltu cum'è u finalista di Best of KBIS.I ghjudici di a cumpetizione sò ghjunti à u stand di ROBAM per osservà è evaluà in persona.

A serie Inventor crea una vita pulita
Dopu avè vistu u novu R-Box di ROBAM, l'audienza hà ancu dimustratu un grande interessu in a serie di creatori di ROBAM cù fumu pulitu è ​​putere di cucina.

U cappucciu 8236S hà cavità doppie per a cullizzioni di fumi, chì ponu aspirà i fumi in 1 secondu attraversu a rilevazione infrared.Crea un "cuntrollu intelligente algoritmicu di fume" è ristabilisce a bellezza pura di a cucina.
A piastra di gas 9B39E usa "bruciatore 3D" sviluppatu da Robam, per furnisce una fiamma tridimensionale, fate chì a pignatta sia riscaldata uniformemente in tutta l'area.
U fornu Combi-Steam CQ926E pò facilmente risponde à diverse esigenze di cucina.

U capu globale di l'apparecchi di cucina hà attiratu l'attenzione di parechji media
Cù prudutti di prima classe è tecnulugia di punta, ROBAM hè diventatu ancu u focu di i media d'oltremare in u situ KBIS 2022.Luxe Interiors, SoFlo Home Project, KBB, Brandsource è parechji altri media anu realizatu rapporti approfonditi nantu à ROBAM, è sò maravigliati da a forza di a fabricazione di l'apparecchi di cucina cinese.

nutizie 1

nutizie 1

Per capisce a vita da a cucina è per esse ricunnisciutu internaziunale da una marca cinese.Dapoi 43 anni, ROBAM hè stata determinata à avanzà, utilizendu a tecnulugia per stimulà a creatività culinaria è porta una sperienza di cucina conveniente, sana è interessante à l'utilizatori di u mondu.In u futuru, ROBAM hà da cuntinuà à aderisce à l'innuvazione tecnologica, è strive à "creà tutte e boni aspirazioni di l'omu per a vita di cucina".In attesa di l'avvenimentu KBIS di l'annu prossimu, ROBAM purterà più eccitanti è sorprese!


Tempu di Postu: Feb-26-2022

Cuntatta ci

Leader mondiale di l'apparecchi di cucina premium
Cuntattateci avà
+86 0571 86280607
Lunedì-Vennari: 8:00 à 17:30 Sabatu, Dumenica: Chiusu

À propositu di ROBAM

Mandate a vostra dumanda