Lingua

Robam Appliances: a Piattaforma Digitale Centrale di Novu Livellu per inizià l'Era di Manufacturing Zero-Point.

Sottu u sfondate di l'ecunumia digitale, ogni impresa "ambiziosa" s'impegna à piglià decisioni precise basate nantu à e dati, è per ottene una distanza zero trà u mercatu è l'utilizatori, trà a R&D è l'utilizatori, è trà a fabricazione è l'utilizatori.

L'8 di ghjennaghju di u 2021, cù u tema di "Cucina Futura, Fabbricazione Digitale", a Piattaforma Digitale Centrale di Novu Livellu è a cunferenza di stampa Zero-Point Manufacturing di Robam Appliances hè stata ufficialmente tenuta.À a cunferenza, a piattaforma digitale centrale di u Novu livellu è u mudellu "Zero-Point Manufacturing" custruitu da Robam Appliances sò stati debutati, chì hà custruitu successu un novu mudellu più adattatu per a fabricazione di l'apparecchi di cucina in Cina, integrendu Internet industriale è Internet di i cunsumatori in un sensu veru. basatu annantu à l'impresa centrata in l'utilizatori è digitale.

6949462e

Fig 1. A piattaforma digitale centrale di u Novu livellu di Robam Appliances

U Futura cunTtecnulugia,
A New Benchmarkfor IintelligenteMmanifattura
Inseme cù u sbarcu cuntinuu è u sviluppu in prufundità di a strategia naziunale "Made in China 2025", a fabricazione intelligente ùn hè micca solu diventata a direzzione principale di trasfurmazioni è aghjurnamentu di a fabricazione cinese, ma ancu diventa una forza motrice impurtante di a strategia naziunale ". Fattu in Cina 2025 ".In u mumentu stessu di un mudellu di sviluppu di "circulazione duale" in quale u ciculu ecunomicu domesticu ghjoca un rolu di primura mentre u ciculu ecunomicu internaziunale resta a so estensione è u supplementu, l'industria di a fabricazione tradiziunale introduce ancu una nova strada di trasfurmazioni cù a dumanda domestica cum'è guida è. manifattura intelligente cum'è a linea principale.

Inseme cù u sbarcu cuntinuu è u sviluppu in prufundità di a strategia naziunale "Made in China 2025", a fabricazione intelligente ùn hè micca solu diventata a direzzione principale di trasfurmazioni è aghjurnamentu di a fabricazione cinese, ma ancu diventa una forza motrice impurtante di a strategia naziunale ". Fattu in Cina 2025 ".In u mumentu stessu di un mudellu di sviluppu di "circulazione duale" in quale u ciculu ecunomicu domesticu ghjoca un rolu di primura mentre u ciculu ecunomicu internaziunale resta a so estensione è u supplementu, l'industria di a fabricazione tradiziunale introduce ancu una nova strada di trasfurmazioni cù a dumanda domestica cum'è guida è. manifattura intelligente cum'è a linea principale.

À a riunione, u sgiò Xia Zhiming, vicepresidentu di Robam Appliances hà dettu: "In l'annu passatu 2020, Robam Appliances hà ottinutu una crescita in contra-tendenza, superendu l'obiettivu di l'iniziu di l'annu, dirigendu a vendita globale di cappe è piani di cucina. per i sestu anni consecutivi, cù una forte prestazione di novi mutori di crescita cum'è categurie di tendenza è canali bonus, è hè stata completamente libera da l'impattu di incertezze esterne cum'è l'epidemie ".

Robam Appliances hà iniziatu a so trasfurmazioni è l'aghjurnamentu da u 2010, hà custruitu u mudellu di mecanizazione per l'industria in 2012 è a prima basa di fabricazione intelligente digitale di l'industria in 2015, dendu à e marche high-end una capacità di fabricazione più adatta è avanzata.In l'ultimi 10 anni, a fabricazione intelligente di Robam Appliances hà avanzatu da a sustituzione parziale di a macchina à una integrazione profonda di "mecanizazione è automatizazione".Hè statu sceltu cum'è "2016 Prughjettu di Prughjettu Pilotu di Pruduzzione Intelligente 2016" è "Prughjettu di Prughjettu Pilotu di Pruduzzione 2018 è Sviluppu di Integrazione Internet 2018" da u Ministeru di l'Industria è Tecnulugia di l'Informazione.

In nuvembre 2020, Robam Appliances hà realizatu a trasfurmazioni cumpleta è l'aghjurnamentu di a so basa di fabricazione intelligente, cù a digitalizazione, a rete è a trasfurmazioni intelligenti cum'è a linea principale, hà prumuvutu l'applicazione di 5G, cloud computing, AI è altre tecnulugia in l'industria di fabricazione, è hà investitu. un totale di guasi 500 miliuna di yuan per custruisce a prima fabbrica senza equipaggiu di l'industria chì copre una superficie di circa 50 000 metri quatratu.In dicembre di quellu annu, a fabbrica senza equipaggiu di Robam Appliances hè statu ancu sceltu cum'è u primu batch di "Future Factory" in a Pruvincia di Zhejiang, essendu a prima impresa di l'apparecchi domestici scelta.

6949462e

Fig 2. U Signore Xia, vicepresidentu di Robam Appliances

In basa di a fabricazione intelligente esistente, a futura fabbrica di Robam Appliances hà ottenutu significativi risultati di "riduzzione di costu è efficienza": a qualità di u produttu hè stata migliurata à 99%, l'efficienza di a produzzione hè stata aumentata da 45%, u ciculu di sviluppu di u produttu hè statu accurtatu. da 48%, u costu di pruduzzione hè statu ridutta da 21% è u costu di u funziunamentu hè statu diminuitu da 15%.

Da un capu in l'industria di l'apparecchi di cucina in Cina à un pioniere in a fabricazione intelligente di l'apparecchi di casa, Robam Appliances hà micca solu esploratu un mudellu di trasfurmazioni è aghjurnamentu adattatu per l'industria di l'apparecchi di cucina, ma ancu diventa un novu benchmark per a fabricazione intelligente in l'industria.In questa basa, l'intruduzioni di novi cuncetti cum'è Robam Appliance's Piattaforma Digitale Centrale di Novu Livellu, catena di cucina digitale è Zero-Point Manufacturing marca ancu una nova tappa in u sviluppu di a so fabricazione intelligente.

À a cunferenza di stampa, Ge Hao, architettu capu di a Plataforma Digitale Centrale di Novu Livellu di Robam Appliances, hà datu una spiegazione approfondita di sta piattaforma.Ogni "livellu" di a piattaforma digitale rapprisenta un modulu di cumpunenti di a custruzzione digitale di Robam Appliances.

À mezu à elli, a custruzzione di u primu livellu per l'infrastruttura, a custruzzione di u sicondu livellu per u standard di l'affari, a custruzzione di u terzu livellu per u standard di dati è a custruzzione di u quartu livellu per a digitalizazione di gestione custruiscenu inseme a "pietra angolare" di a piattaforma digitale centrale di u Novu livellu.Inoltre, a custruzzione di quintu livellu per a digitalizazione di a fabricazione hè principalmente incarnata in a fabricazione digitale cù e fabbriche future cum'è u so trasportatore.Mentre a custruzzione digitale di sestu livellu di R&D, a custruzzione digitale di u settimu livellu di marketing, è a custruzzione digitale intelligente di ottu livellu custituiscenu una catena di cucina digitale centrata in l'utilizatori è guidata da dati.In quantu à a custruzzione di u novu livellu, rapprisenta a visione di fabricazione intelligente di Robam, chì hè, per piglià l'utilizatori cum'è u core, l'affari digitale guidatu cum'è a basa, per ottene una distanza zero trà u mercatu è l'utilizatori, trà R & D è utilizatori, trà fabricazione è utilizatori, è infine à custruì Robam in un mondu-classe, impresa seculu chì porta u cambiamentu di a vita culinaria.

À a cunferenza di stampa, Ye Danpeng, CMO di Robam Appliances, hà introduttu u ligame core di a Piattaforma Digitale Centrale di Novu Livellu - a catena di cucina digitale.Sicondu a so intruduzioni, Robam Appliance lanciata u primu sistema di cucina intelligente ROKI di l'industria in u 2014, è ancu stabilitu a basa di dati più grande di u mondu di curve di cucina cinese, chì cuntinueghja à guidà a trasfurmazioni digitale di stile di cucina cinese.

6949462e

Fig 3. U Signore Ge, architettu capu di a Plataforma Digitale Centrale di Novu Livellu di Robam Appliances

6949462e

Fig 4. Signore Ye, CMO di Robam Appliances

A catena di cucina digitale di Robam Appliances hè centrata nantu à a curva di cucina cinese.Attraversu a registrazione, a cullizzioni, l'alimentazione è a precipitazione di dati massivi in ​​a scena di a cucina, forma ricchi tag di dati d'utilizatori per guidà precisamente a pianificazione di u produttu, u sviluppu di u produttu, u marketing precisu, u serviziu precisu è a fabricazione precisa, rendendu cusì distanza zero trà u mercatu è l'utilizatori, trà R&D è utilizatori, è trà a fabricazione è l'utilizatori.A catena di cucina digitale hè in linea cù a logica di sviluppu è i valori di a digitalizazione di Robam Appliances."Soluzione di ogni tipu di difficultà scontru in u prucessu di a cucina chinesa cù a digitalizazione, per chì i prudutti ponu megliu empowering a cucina invece di rimpiazzà, è poi stimula a creatività culinaria".Ye Danpeng hà dettu.

Uttenimentu di "distanza zero" cù u mercatu, R & D è a fabricazione hè a visione di a fabricazione intelligente di Robam Appliances, chì dà ancu nascita à u cuncettu di "Zero-Point Manufacturing" di Robam Appliances.À a riunione, Cao Yanlong, prufissore di a Scola di Ingegneria Meccanica di l'Università di Zhejiang è u direttore di l'Istitutu di Tecnulugia di Shandong di l'Università di Zhejiang, hà elaboratu in più u cuntenutu core di "Zero-Point Manufacturing".

A fabricazione cusì chjamata zero-point hè di rimpiazzà l'intelligenza umana cù l'intelligenza di a macchina, per chì l'imprese ponu esse cum'è esseri umani per ottene u prucessu automaticu di acquisizione d'infurmazioni, trasmissione, analisi, è infine per piglià decisioni è piglià l'azzione.L'obiettivu core di Zero-Point Manufacturing hè di realizà a fabricazione zero-point in tempu è spaziu.

In fatti, a "Zero-Point Manufacturing" di Robam Appliances ùn hè micca accadutu da a notte, ma hà sperimentatu una era transitoria di "equipaggiu solitario" di fabricazione 1.0, "equipaggiu digitale" di fabricazione 2.0, è "fabrica intelligente" di fabricazione 3.0. .Cù l'arrivu di l'era 4.0 di a "fabbrica senza pilota", Robam Appliances hà cuminciatu à innuvà u so modu di gestione di a fabricazione.Attraversu l'integrazione di novi infrastrutture cum'è Internet industriale, bordu, algoritmu di dati, etc., guidà e persone è l'equipaggiu cù dati cum'è core.

L'industria di a fabricazione glubale hè attualmente in cambiamentu, è una nova volta di rivoluzione industriale cù a fabricazione intelligente cum'è u core hè spazzata. Differenti da a logica di pensamentu lineale di l'industria di fabricazione tradiziunale, l'aghjurnamentu digitale pò, da una banda, prufittà di u e risorse proprie di l'impresa è una grande quantità di dati, per un'altra banda, integranu cumplettamente l'infurmazioni di dati da parechji circles cum'è utilizatori, catene di supply, partenarii cummerciale, cunsumatori finali è cusì, in un tentativu di furnisce una guida strategica per a decisione di l'impresa. .

6949462e

Fig 5. U sgiò Cao, prufissore di a Scola di Ingegneria Meccanica di l'Università di Zhejiang è direttore di l'Istitutu di Tecnulugia di Shandong di l'Università di Zhejiang

Fighjendu nantu à a Piattaforma Digitale Centrale di Novu Livellu è a Fabbricazione Zero-Point di Robam Appliances, l'utilizatore hè u principiu è a fine.Inoltre, hè sempre cù l'utilizatori cum'è u so core chì Robam Appliances hè capace di scopre un novu modu per trasfurmà è aghjurnà a fabricazione intelligente di l'apparecchi di cucina high-end in Cina, per rializà a missione corporativa di "creà tutte l'aspirazione. di l'omu per a vita di cucina ".


Tempu di post: 29-06-2021

Cuntatta ci

Leader mondiale di l'apparecchi di cucina premium
Cuntattateci avà
+86 0571 86280607
Lunedì-Vennari: 8:00 à 17:30 Sabatu, Dumenica: Chiusu

À propositu di ROBAM

Mandate a vostra dumanda