Lingua

ROBAM raffina u cuncepimentu di u bruciatore à gas italianu di u tempu cù una cucina à gas di serie Defendi à cinque bruciatori da 36 pollici.

U bruciatore di rame puru situatu à u centru rende finu à 20.000 BTU per una cucina à alta temperatura.
ORLANDO, FL - Dopu à una cullaburazione di dui anni cù u Gruppu Defendi d'Italia, u fabricatore d'apparecchi di cucina premium ROBAM presenta a so cucina a gas di serie Defendi da 36 pollici a cinque bruciatori dotata di un bruciatore di ottone puro aghjurnatu cù una conduttività termica migliorata è una dissipazione di calore per un calore elevatu sustinutu. cucina.Cù un massimu di 20,000 BTU, stu novu disignu innovativu furnisce una putenza di qualità cummerciale per a casa cun un disignu biannular chì mischia cumplettamente gas è aria è un supportu di fiamma di scanalatura d'anellu patentatu chì furnisce una fiamma più stabile cà i cooktops residenziali tipici.

"L'eredità di Defendi in u cuncepimentu di u bruciatore di gas premium è a machinazione hè di più di 60 anni, è a nostra cullaburazione cù a so squadra hè stata tremendamente gratificante", hà dettu Elvis Chen, Direttore Regionale ROBAM."Semu entusiasti di svelà u novu, putente bruciatore di ottone puro è rende tributu à u so patrimoniu multinaziunale incorporendu u nome Defendi in a nostra lista di prudutti."

In cunfrontu à parechji piani di cucina domestici, chì sò dotati di bruciatori d'aluminiu, u novu bruciatore Defendi nantu à a 36-inch Five-Burner Defendi Series Gas Cooktop hè fattu di lattone puro, chì hè capace di sustene temperature più elevate senza deformazione è una resistenza più forte à a corrosione sopra. tempu.U so cupertu di u focu di smaltu bifacciale hè durabile, resistente à l'ossidazione è termica è cumplettamente a prova di ruggine, cù un arcu espansu chì aumenta l'area di cuntattu trà a fiamma è qualsiasi pignatta, wok o padella, assicurendu un trasferimentu di calore più efficace è uniforme in tuttu. u prucessu di coccia.

Semplice è minimalista, u 36-inch Five-Burner Defendi Series Gas Cooktop presenta una superficia in acciaio inox 304 è griglie in ghisa matte cù supportu in ghisa antiscivolo per u muvimentu rapidu è faciule di pentole è padelle nantu à a superficia.I pomelli in lega di zincu antiscivolo assicuranu un accensione rapida è liscia è facilità di pulizia è mantenimentu.

Funzioni supplementari

Per un cuntrollu precisu di u calore, u cooktop di 36 inch hà cinque bruciatori:
▪ Bruciatore posteriore manca: 2.500 BTU per fiamma bassa è ferma
▪ Bruciatori posteriori è frontali dritti: 9.500 BTU per u riscaldamentu sustinutu di pasta, stufati è zuppe
▪ Bruciatore frontale left: 13,000 BTU per steaming and searing
▪ Bruciatore cintrali: 20 000 BTU per a coccia à alta temperatura
• Ignition push-button disignu impedisce attivazione inadvertent da uggetti è i zitelli
• Bruciatori staccabili per una pulizia faciule, è ancu una entrata d'aria superiore è tripli anelli impermeabili per impediscenu l'alimenti è i fluidi di cascà in a cavità di a cucina.

Per sapè più nantu à ROBAM è e so offerte di prudutti, visitate us.robamworld.com.
Cliccate per scaricà l'imaghjini in alta risoluzione:

1645838867(1)

ROBAM presenta a so cucina a gas di serie Defendi à cinque bruciatori da 36 pollici cù un bruciatore di ottone puro aghjurnatu.

1645838867(1)

Dopu una cullaburazione di dui anni cù u Gruppu Defendi di l'Italia, u novu bruciatore presenta una conducibilità termica mejorata è una dissipazione di u calore per una cucina sustinuta à alta temperatura.

À propositu di ROBAM
Fundatu in u 1979, ROBAM hè cunnisciutu in u mondu per i so apparecchi di cucina high-end è u primu postu in vendite glubale sia per i piani di cucina integrati sia per i cappe.Da l'integrazione di l'ultima tecnulugia di cuntrollu orientatu à u campu (FOC) è l'opzioni di cuntrollu di mani libere, à incarnà una estetica di design completamente nova per a cucina chì ùn impedisce micca a funziunalità, a suite ROBAM di apparecchi di cucina prufessiunali offre. a cumminazzioni perfetta di putenza è prestigiu.Per più infurmazione, visita us.robamworld.com.


Tempu di Postu: Feb-26-2022

Cuntatta ci

Leader mondiale di l'apparecchi di cucina premium
Cuntattateci avà
+86 0571 86280607
Lunedì-Vennari: 8:00 à 17:30 Sabatu, Dumenica: Chiusu

À propositu di ROBAM

Mandate a vostra dumanda