Lingua

Dui prudutti ROBAM anu vintu u Red Dot Design Award

U 25 di marzu, u Premiu di Design Red Dot Germanu, cunnisciutu cum'è "Premiu Oscar" in l'industria di u disignu industriale, hè statu annunziatu.ROBAM Range Hood 27X6 è Integrated Steaming & Baking Machine C906 eranu nantu à a lista.

U Red Dot Design Award, u "IF Award" tedescu è u "IDEA Award" americanu sò chjamati i trè premii di design maiò di u mondu.U Red Dot Design Award hè unu di i più grandi è più influenti cuncorsi trà i cuncorsi di design famosi in u mondu.

Sicondu l'infurmazioni, u Red Dot Award quist'annu hà ricevutu più di 6 300 opere da 59 paesi in u mondu, è 40 ghjudici prufessiunali anu evaluatu questi travagli unu per unu.A prestazione di l'apparecchi elettrici ROBAM hè stata eccezziunale, è dui prudutti ROBAM si sò distinti trà parechji travaglii creativi è vincenu u premiu, chì dimustranu a capacità di cuncepimentu industriale è innuvazione di u mondu ROBAM.

Minimalista, creendu l'estetica classica in e cucine muderne

U cuncettu di disignu di produttu ROBAM hè di integrà a tecnulugia è a cultura.Migliurà a qualità è u gustu di u produttu cù linee lisce è toni puri per creà l'estetica minimalista in una cucina muderna.

Pigliendu u pruduttu premiatu 27X6 Range Hood cum'è un esempiu, u disignu esterno di sta cappa di gamma hè basatu annantu à u neru.U parafanu è l'interfaccia di u funziunamentu sò integrati in una sola.Hè u primu cappucciu "full screen" in l'industria.I linii generale di u corpu di a macchina sò simplici è lisci, facendu assai ornamentali quandu si spegne.Quandu hè cuminciatu, a parafanga fina è ligera s'eleva dolcemente, dà un sensu pienu di tecnulugia.

Hè capitu chì in u 2017, u dipartimentu di cuncepimentu di ROBAM hè statu qualificatu cum'è "centru di cuncepimentu industriale à livellu naziunale", chì indica chì u disignu elettricu ROBAM hè ascendutu à u livellu naziunale.A vittoria di u Red Dot Design Award da dui prudutti ROBAM sta volta mette in risaltu ancu u livellu mundiale di a marca ROBAM.

Simplify ciò chì hè cumplicatu, prumove a trasfurmazioni intelligenti di e cucine in u mondu

In fatti, ùn hè micca a prima volta chì ROBAM hà vintu un premiu cusì influente.In precedenza, i prudutti di ROBAM anu vintu parechji premii di design industriale, cumpresu u Premiu Red Dot Tedesco più autoritariu, u Premiu IF Tedesco è u Premiu GDA Giapponese.À a ceremonia di presentazione di u Red Dot Award 2018, ROBAM hà maravigliatu u mondu cun 6 prudutti premiati.

Per un bellu pezzu, ROBAM hà pigliatu a missione di "creà tutti i boni brami di l'omu per a vita di a cucina" per trasfurmà a cucina in u mondu cù a tecnulugia muderna è prumove u cambiamentu di a vita di cucina.A vittoria di u Red Dot Design Award sta volta mostra chì ROBAM hà fattu un altru passu impurtante versu questu scopu.


Tempu di post: 18-May-2020

Cuntatta ci

Leader mondiale di l'apparecchi di cucina premium
Cuntattateci avà
+86 0571 86280607
Lunedì-Vennari: 8:00 à 17:30 Sabatu, Dumenica: Chiusu

À propositu di ROBAM

Mandate a vostra dumanda